piątek, 16 grudnia 2011

Po wielu momentach kiedy biłam się z myślami typu:" ee, po co ja w ogóle zakładałam tego bloga jak nie potrafię się za niego zabrać porządnie, co to za pomysł, zakładać bloga!!", postanowiłam nie poddawać się i zacząć jeszcze raz. Po swojemu, tak jak mi się podoba, nie oglądając się na innych. Będę pisać o tym co zauważyłam w modzie, co mnie inspiruje, a co wręcz przeciwnie, czasem dodam zdjęcia w ubraniach które sama nosze..
Zamierzam nauczyć się szyć, i poniekąd coś koślawego wyszło już spod mojej igły:)),dzisiaj to dzinsowa torba, którą uszyłam ze starych spodni. Taka jak lubię, czyli z wieloma kieszeniami ( żeby chociaż troszkę zapanować nad bałaganem; z jakim skutkiem?..xD)
do tego szary sweterek, który dziwnym trafem dopiero teraz wpadł w moje ręcę i białe jeansy. Bo kto powiedział, zę ten kolor spodni nadaje się tylko na lato?:)
zdjęcia niestety, nie takie jak bym pragnęła, bo robione telefonem..




sweater- no name
jeans-C&A
belt- H&M
bag- DIY 
zdj by me


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz