wtorek, 27 grudnia 2011

Wesołych Swiąt!

Post co prawda nieco spóźniony, dopiero dzisiaj wróciłam po świętach do domu, z miejsca bez dostępu do internetu..^^Dzisiaj mój wigilijny zestaw, a więc prosto i elegancko.
banalne?Może z pewnej strony, ale tak już mam kiedy chcę ubrać coś eleganckiego, i z reguły wybieram białą bluzkę:).A tą wprost uwielbiam za falbankę przypominającą żabot.
Do tego czerwona spódnica( "patriotycznie" haha^^) kupiłam ją w H&M zeszłego lata i pożądałam jej od pierwszego zobaczenia na wieszaku...:)dlatego kiedy zobaczyłam że jest przeceniona nawet się nie zastanawiałam; myślę że wiele zestawów jeszcze tu zamieszczę z tą spódnicą:)
ulubiona"elegancka" biżuteria? Perły. Pasują absolutnie do wszystkiego i kiedy zobaczyłam sznur pereł w roli paska na wiosennym pokazie Chanel to pomyślałam:" to jest to!!" Zamierzam niedługo ten pomysł wykorzystać..:)

   
zdjęcia: style.com
Niedługo napiszę o swoich ulubionych trendach, na przyszłą wiosnę, narazie uzupełniam swoją wiedzę..:)
Cóż..idę wyżywać się artystycznie, a efekty(mam nadzieję:) już niedługo
Miłego wypoczynku który jeszcze został.:)



                                                                       shirt- no name
                                                                       skirt, belt- H&M
                                                                      jewelery- DIY
zdj. by Janek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz