niedziela, 23 czerwca 2013

Cisza przed burzą.

Na niebie i w głowie.

Też tak macie, że kiedy sesja/nauka/cokolwiek ważnego jest w trakcie, to wtedy w głowie mam tyle planów, ciekawych rzeczy do zrobienia, byle się tylko nie uczyć. A jak już wszytko mija, to nagle cała masa pomysłów gdzieś ucieka, znika i nie chce wrócić za żadne skarby.
Tak więc póki mam jeszcze w głowie kilka rzeczy do zrealizowania uporządkuję je, co by nie zwiały. 
Kto powiedział, że listę postanowień można robić tylko z okazji nowego roku?

1.Przeczytam zaległe 26 książek (nie mówiąc o kolejnych które dojdą w trakcie wakacji). 
Jak mi się to uda, nie wiem :D Ale chcąc przeczytać 52 książki w ciągu roku, tyle będę musiała nadrobić :) 
Co ciekawsze może sie pojawią w postaci recenzji, a po resztę zapraszam tutaj.

2. Filmy, filmy i seriale ! Ambitne i te może mniej. I przynajmniej 2 razy do kina. 

3. DIY. Ile to ja już nie miałam pomysłów..może w końcu pora na ich realizację? Efektami będę się dzielić, obiecuję :)

4. Częściej blogować (zobaczymy co z tego wyjdzie.) ale powiedzmy przynajmniej notka w tygodniu?

5. Biegać co drugi dzień. I parę innych aktywności ruchowych..

6.Odwiedzić jakieś ciekawe miejsce/ca. 

Dobra, wystarczy. Co z tego będzie, to się okaże. Stay tuned.







 zdj. Ola C.
sweter, torba- KappAhl/ spodnie- C&A/ top- no name/ buty- Ryłko



8 komentarzy:

  1. Niesamowicie kolorystycznie, miejsce jeszcze to podkreśla!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluza i włosy! Ja już nie stawiam sobie zadań, bo i tak wiem, że ich nie zrealizuję :p Mam kilka pomysłów na zrobienie paru fajnych rzeczy i to mi się pewnie uda :) Poza tym mam tylko mały zarys wakacji jako świetnie spędzonego, szalonego czasu, mam nadzieję, że będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obys swoje cele zrealizowala ;) na pewno sie uda ;) moze i ja powinnam zrobic taka liste? ;) Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do największego sklepu z odzieżą nową i używaną na Allegro

    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=6583632
    W ciągłej sprzedaży ok 8-10 tyś. ubranek

    Mam nieskrywaną przyjemność ogłosić Państwu pierwszą, tak dużą promocję dla klientów IceCubeAndRose!

    Od soboty, od godziny 00:00:00 do poniedziałku do godziny 23:59:59 będzie trwał "WEEKEND RABATÓW!" na zakupy w IceCubeAndRose.

    Można zyskać nawet do 60% rabatu na zakupione ubranka!

    Serdecznie zapraszam na zakupy podczas "WEEKENDU RABATÓW!" tylko w IceCubeAndRose!

    Regulamin promocji dostępny jest na stronie "O Mnie" użytkownika Allegro.pl IceCubeAndRose:

    allegro.pl/my_page.php?uid=6583632

    oraz, na prośbę klientów, pocztą email







    Pozdrawiam gorąco,


    icecubeandrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz w tym swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz doskonały sweter (piękny jest!), bardzo podoba mi się jego połączenie ze spodniami ♥

    OdpowiedzUsuń