niedziela, 20 maja 2012

A może zmienić zasady gry?

Dzisiaj koszula którą wam pokazywałam jakiś czas temu. Po bardziej klasycznej stylizacji, nadszedł czas na bardziej codzienno-weekendową wersję, czyli coś co jest mi chyba najbliższe. Naprawdę nie wiem co bym bez niej zrobiła- a najchętniej nosiłabym tą koszulę codziennie!
Po za tym?W końcu ciepło!Dlatego życzę wam udanego i słonecznego tygodnia:)

Ps. Do moich małych wiosennych miłości dołączyły również białe tenisówki- nie wiem jak mogłam nie kupić ich wcześniej!






 



Mam prośbę-napiszcie czy obrazek rusza się tak jak powinien:)
zdj. Janek

3 komentarze:

  1. Nie wiem jaki obrazek miał się ruszać, w każdym bądź razie u mnie nic się nie rusza :((
    Świetna koszula.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek na stronie się nie rusza, ale jak klikam w niego i otwiera się na takim czarnym tle, to wtedy się rusza, ale tylko raz leci ta animacja, potem znowu jest nieruchomy :)

    OdpowiedzUsuń