piątek, 18 maja 2012

Texstyle

Jestem.Po 3 tygodniach. Wróciłam i żyję, po dość zakręconym okresie czasu. Czeka mnie co prawda jeszcze sesja w najbliższych tygodniach, ale postaram się żeby posty pojawiały się częściej:)
Dzisiejszy post o wydarzeniu w którym uczestniczyłam w sobotę- mianowicie był to Festiwal Przestrzeni Miejskiej w ramach którego był także Texstyle-butik z ubraniami i biżuterią polskich projektantów.
Moje wrażenia? pozytywne, zwłaszcza że w Łodzi na fw nie byłam, zresztą coś takiego w moim pięknym mieście było po raz pierwszy ( chwała za to organizatorom!). Miejsce tego, że tak nazwę showroomu, jak i reszty wydarzeń festiwalowych było w opuszczonej fabryce Zelmeru.
Zostawiam was ze zdjęciami, bo ekspertem nie jestem. Moje ulubione? Z pewnością ubrania Łukasza Stachowicza (spódnica do której wzdycham od zobaczenia w lookbooku.. ), biżuteria od Dualii oraz ta



























zdj. by me

9 komentarzy:

  1. ale świetna ta czarna torba ,Zajebiście..." ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ją zobaczyłam to zastanawiałam sie czy jej nie kupić:)też mi się podoba:D

      Usuń
  2. zakochałam się w tych wszystkich rzeczach!!!;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe i kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne to wszystko! lubię taki rzeczy bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. ta 2 koszula mega fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się bardzo podoba ta czarna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się najbardziej podoba biżuteria!:-)

    OdpowiedzUsuń