środa, 8 sierpnia 2012

Czytające ananasy

Tytuł posta od czapy. Jak prawie zawsze zresztą:)A dzisiaj będzie troszkę o wakacyjnych książkach. Chociaż "wakacyjne" książki to nie jest dobre określenie. Bo czytam od prawie zawsze. Wszystko co wpadnie mi w ręce. W dużych ilościach.
A na wakacjach?Po prostu mam więcej czasu. Aktualnie(jak może niektórzy rozpoznają po okładce), czytam powieść E.E.Schmitta "Przypadek Adolfa H." Do dłuższej recenzji się nie poczuwam jak na razie, może kiedyś przyjdzie na to czas.:) W skrócie, jest to historia "dwóch "Adolfów: Jednego- dobrze znanego nam dyktatora, drugiego- artysty. Jak do tej pory, moje odczucia są dość mieszane, czytywałam lepsze książki pana S.Ale generalnie na plus.
A wy? Jakie książki czytacie latem i nie tylko?Co możecie polecić?
Czekam na wasze komentarze:)


Spodenki to jedna z kilku rzeczy kupionych na ostatnich wyprzedażach. Rozbawiły mnie ananasy już na wieszaku, a kiedy okazało się że są dobre, długo się nie zastanawiałam. Potrzebowałąm takiego poprawiacza humoru:)

szorty-River Island/koszulka- sh/bransoletka- kupiona gdzieś dawno:)

5 komentarzy:

  1. spodenki pozytywne! :D hmm w wakacje właśnie nie chce mi się czytać :p ale magazyny co rusz się gdzieś przewijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodenki. Ja obecnie czytam "Pamiętnik"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz podać autora?Bp moje pierwsze skojarzenie to ten od filmu:)Mam rację?

      Usuń