wtorek, 21 lutego 2012

It isn't everything you are



Mój szał( chociaż to chyba do końca nie jest dobre słowo) na kratkę nie mija. Wręcz przeciwnie: kamizelkę z zestawu który miałam na sobie wczoraj spotykając się z przyjaciółmi, uszyła mi mama. Jej materiał i krój  przywodzi mi na myśl kamizelki starszych dżentelmenów z przed paru ładnych dekad. Bardzo lubię ubrania z duszą, które mają w sobie to "coś" ,a ta kamizelka to przypomina:) Zdjęcia zestawów zarówno z nią jak i z kolejnym nowo kupionym lumpeksowym sweterkiem na pewno się tu będą jeszcze pojawiać i to do znudzenia:)



"no weź zrób zbliżenie na tą sprzączkę!!":)


jeansy- KappAhl
koszulka- Carry
pasek- H&M
kamizelka- uszyta przez mamę
sweterek(słabo widoczny ale jest)- sh
torba- vintage


Przy okazji chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym tego bloga, gdyż pierwszy tysiąc wyświetleń minął!! Dziękuję wam bardzo!!:)

                     Jeszcze coś przy okazji odbywającego się Tygodnia Mody w Londynie:
zdj. by Janek                                                                 


2 komentarze: