wtorek, 10 kwietnia 2012

Idzie Wiosna, idzie wiosna

Poświątecznie.Życzeń przed świętami złożyć nie zdążyłam, na świętach...cóż, istnieją jeszcze miejsca bez internetu, a po? Trochę lipnie we wtorek życzenia składać??Chyba że ktoś chętny to mu mogę złożyć. :)
( Głupia dziewczyno przestań wypisywać te bzdury) Dzisiejszo-postowy-zestaw? Bardzo mi przykro z powodu rozczarowań jakie mogę sprawiać, bo ani ja trendsetterka ani jakaś inna gwiazda i zazwyczaj jak uwidzę sobie jakiś ciuszek, to noszę go bez opamiętania. I ten sweter do takich należy. Ee tam koniec zrzędzenia, wiosna idzie:) i w końcu słońce, a nie...śnieg ?
Ps. Miałam do zestawu założyć kolorowy naszyjnik, dzieło moich jakże zdolnych rączek, ale ...zapomniałam o nim:)Co się odwlecze to nie uciecze, prawda?




Faza na skoki na zdjęciach?Ależ ja trendy jestem!( Prawda taka że dodałam 2 prawie takie same zdjęcia bo nie mogę się na nie napatrzeć- tak mi się podobają :))


sukienka, sweterek, torebka- sh/ buty- sklep nieznany/ pasek- H&M/ biżuty- wyszperane w domu niemal vintage
fot. Janek


A to tak mi się przypomniało sentymentalnie

7 komentarzy:

  1. ładnie, świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie i trzecie zdjęcie od dołu baardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka :) Uwielbiam granatowy kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) a co do granatu to również go lubię- tak mi jakoś zostało po mundurkach szkolnych

    OdpowiedzUsuń