niedziela, 1 stycznia 2012

Happy(?) New Year..

Troszkę przekornie, z tym nowym rokiem; czy będzie lepszy niż ten który minął?Albo przynajmniej dobry? Wbrew pozorom mam nadzieję że tak i póki co, mam energię i chęci na to żeby coś zmienić w swoim życiu, poprawić. Chciałabym dalej pisać tutaj; przede wszystkim dla siebie. Sprawia mi to jak na razie radość, mam nadzieję że dalej będzie:)
Nad resztą postanowień muszę się jeszcze zastanowić..

Z braku czasu wcześniej dzisiaj tylko jedno zdjęcie z outfitu który miałam na sobie w piątek podczas spotkania ze znajomymi. Beże i brązy to moje ulubione kolory. Przełamane plamą jakiegoś żywego koloru tworzą strój w którym czuję się jak najbardziej sobą. Tutaj kolorowy element stanowi czapka którą zrobiłam na drutach już jakiś czas temu, oraz korale w stylu folkowo-góralskim

                                                                    sukienka, torebka- vinage
                                                                      kardigan- KappAhl  
                                                                      pasek- H&M

Zdjęcia z Sylwestra mam nadzieję że niedługo dostanę, tak więc pokaże to co wtedy miałam na sobie
Tak po za tym, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spełnienia/zrealizowania? xD marzeń noworocznych i dużo inspiracji:)
a tu jeszcze do posłuchania Florence:)
zdj. by Janek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz