piątek, 13 stycznia 2012

Trzynastego...

Post miał być już jakieś 1,5 tygodnia temu i do tego o czym innym, ale zeszło mi tak, zresztą zaliczenia same by się nie zdały..
Dzisiaj moja reakcja na to co zobaczyłam za oknem (ŚNIEG??i do tego WIATR??!!) była taka: przecież mam cudowne swetrzysko którego z powodu zimy takiej jaka jest jakoś nie nosiłam.Do tego w kolorach niby strasznie takich znanych, ale...szalenie modnych w tym sezonie, czyli tam tara ram tam tam, biały&czarny.
Miłego weekendu, i mam nadzieję że będę się częściej mobilizowała do pisania...





                                                                 sweter- gap, sh
                                                                 jeansy- KappAhl
                                                                  torba- C&A
                                                                 kolczyki- vintage
zdj. by Janek

2 komentarze: