wtorek, 31 stycznia 2012




Wiem, wiem posty nie pojawiają się zbyt często, miałam ostatnio małe problemy z komputerem, zresztą czasu też nie miałam zbyt wiele( weny zresztą też nie..:).Dzisiaj za to mnie nie opuszczała i stworzyła zestaw z letniej sukienki, która przeleżała w szafie parę lat zanim ją odkryłam. Z pewnością powstanie jeszcze wiele stylizacji z tą kiecką w roli głównej. Podobna rzecz ma się z zakolanówkami. Sweterek zakupiłam w sh, rzucił mi się w oczy jego kolor, taki słoneczny i ciepły. Wiosno wróć!!

Ps.
Dziękuję za wszystkie miłe komentarze!:)





                                                                    sweter, sukienka- sh
                                                              torebka, naszyjnik- vintage
                                                                    pasek- H&M
                                                              zakolanówki, buty- zwykłe sklepy
zdj. by me

10 komentarzy: