czwartek, 29 marca 2012

bez tytułu.

Torebkę którą pokazywałam w poprzednim poście postanowiłam zestawić tym razem w towarzystwie jaśnie białym i żółtym i jakby nie było kamizelkowym. Coś czego bym nie przypuszczała nie dalej jak 4 lata temu że babciowate stylizacje będą mi się podobać i co gorsza( lepsza?) z uśmiechem na twarzy będę wyszukiwać ubrania w jej szafie!!
Cóż. Ludzie się zmieniają. Ich styl też.



buty, chustka,kolczyki, kolczyki- no name/ spodnie- C&A/ bluzka- sh/ kamizelka-uczyta przez mamę/
zdj. by me

4 komentarze:

  1. ładne zdjecia;)

    zapraszam do mnie i do obserwowania:) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta torebka. Mnie też zdarza się szukać czegoś ciekawego u babci w szafie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń