niedziela, 18 marca 2012

DIY: kolczyki


Ten post miał powstać już jakiś czas temu, ale jak to zwykle bywa..No, ale jest dzisiaj:)
Tak już mam, że dużą część biżuterii którą posiadam, robię sobie sama i do tej właśnie grupy należą kolczyki zrobione z metalowych zatrzasków. Zrobienie ich zajęło mi ok. 10 min., a cały problem polega na rozgięciu bigli i połączeniu elementów ze sobą..
Za to od razu stały się moimi ulubionymi kolczykami i noszę je niemal do wszystkiego.
1. Do zrobienia kolczyków, potrzebne są: metalowe zatrzaski ( ja swoje odprułam od starego swetra), pary bigli, oraz zwykłej pęsety

2. Rozginamy za pomocą pęsety( lub małych kombinerek) kółeczka w biglach, i wkładamy w otworki na zatrzaskach ( do tego grubszego potrzebowałam jeszcze kółeczka aby lepiej wszystko zamocować)

3. Po tych wszystkich skomplikowanych operacjach, kolczyki są gotowe i niecierpliwie czekają na noszenie :)
 

Życzę wam miłej niedzieli!
zdj by me

2 komentarze: