niedziela, 11 marca 2012

Oh, windy day

Wiatr wiosmą?sama radość jak dla mnie, poczucie wolności..taki jest też dzisiejszy zestaw, kolory znów przygaszone, "ziemi"( tak, komentarze:) Cóż, niektórzy mogą mówić że mało kolorów, faktycznie tak jest, chociaż uwaga, uwaga jest akcent w postaci spódnicy:) Zasadniczo zazwyczaj ubieram się w neutralne kolory, jak nasza polska ulica, ( co też da się zauważyć) jednak myślę że razem z wiosną do mojej szafy zawita trochę więcej radosnych kolorów. Zdjęcia robione "na szybko"+ wiatr= cóż mogło być lepiej, ale tak źle nie jest:)




Płaszcz, marynarka, buty- no name/ sweterek- dunnes store ( sh)/ spódnica, pasaek- H&M/ chustka- kupiona na Krakowskiej starówce/ kwiatek- no name/torebka- vintage/  kolczyki- DIY                                                      
                                                                                              
 Kolczyki, zrobiłam niedawno dosłownie w 5 minut i są obecnie chyba moją ulubioną biżuterią. Jak je zrobić, już w następnym poście:)
zdj by Janek

10 komentarzy:

  1. fajny kolor spódnicy <3

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka ładna !

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę spódnicy ;)


    zapraszam częściej, będzie mi przemiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódnica! bardzo ładnie komponuje się kolorystycznie z resztą ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się ten zimny, porywisty wiatr wcale z wolnością nie kojarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimny i porywisty mnie również, ale ten miał coś z wiosennego wiatru który jest całkiem przyjemny.:)

      Usuń
  7. Hi dear!!! I discover your blog right now and its amazing!!
    A really good post, your skirt, its amazing!!!
    Coment my new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com/
    Follow me and ill do the same :)
    Have a nice day sweety!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny płaszczyk ! :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń