wtorek, 20 marca 2012

Pastele po raz pierwszy

Trend pastelowy, jak można zauważyć na większości blogów jest już przemaglowany w każdą stronę, mimo że wiosna się dopiero zaczyna ( a tak na prawdę to jeszcze jej nie ma..) Cóż, nie będę oryginalna. Dzisiejszy zestaw jest jednak jednym z tych które nosiłam wcześniej a zdjęcia zrobiłam dopiero tydzień później. Tak więc koszula, którą pokazywałam wam tutaj i która nadal uparcie nie ma ochoty wyjść na zdjęciach w prawdziwym kolorze. Jak na pierwszy raz dodałam do niej nieco zimową oprawę.





spodnie- KappAhl/ koszula, torebka- sh/ sweterek- Dorothy Perkins(sh)/ naszyjnik- vintage/ kolczyki- DIY
zdj.Janek


8 komentarzy:

  1. zacna koszula i naszyjnik, oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna torebka :))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you so much for your coment!!! Im so happy to hear from you like always sweety :)
    This is a really good post, the photos are amazing, specially the jeans!!
    Coment my new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com.es/
    Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej gwiazdko zostawiłaś już u mnie adres maila pod konkursem?♥

    OdpowiedzUsuń