wtorek, 27 marca 2012

Kwiatki kreski

Tytuł w myśl piosenki Brodki, chociaż myślę że na kropki+ kreski przyjdzie jeszcze czas. Nigdy jakoś szczególnie nie byłam fanką długich spacerów, ale myślę że częstsze wychodzenie z domu w ostatnim czasie to efekt uboczny prowadzenia bloga. Zresztą chyba dość przyjemny efekt uboczny.
Postanowiłam połączyć pastelowe kwiaty na chustce z rozmytymi paskami. Do tego torebka mojej mamy którą po kilku latach znalazłam w szafie i zakochałam się w niej bez  pamięci. Przypomina mi trochę torby-tornistry ostatnio dość popularne ( słowo "modne" mnie odrzuca i wcale nie zachęca do kupienia czegoś), ale myśl że moja torebka jest od nich starsza znacznie poprawia humor:)



płaszczyk, buty, torebka, chustka- no name/ jeansy- KappAhl/sweterek-sh/ bluzka- greenpoint (old)

Miała być do posłuchania Brodka, ale będzie coś innego :
 
zdj. Justyna

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie układa się Twój sweterek. Połączenie kropek i kwiatków uważam za udane :) A takie codzienne spacery po 20 minut szybkim tempem mogą pozytywnie spowodować -2kg w bardzo krótkim czasie ;) Polecam, sama też zaczynam intensywnie spacerować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz :)!

    OdpowiedzUsuń